Úprava kompresoru G60
3000,-

Kompresor upraven odstraněním tří přepážek a celkovým opracováním broušením a vyhlazení hran. Nárůst množství vzduchu cca 0 20%.


Celková renovace kompresoru G60
dohodou

Kompletní servis kompresoru G60. Po dohodě lze upravit, lakovat a vyměnit sadu ložisek, gufer a lamel.

Sada na údržbu kompresoru
cca 7800,- 

Sada ložisek, gufer, lamel, tuku a řemínku pro kompresor. Lze navrhnout určité druhy lamel , ložisek i gufer a proto je cena orientační. Sadu můžeme i vyměnit u nás za poplatek 1000,-

Lambda controller 
3500,-

Controller širokopásmé Lambda sondy spolu se sondou Bosch LSU 4.9 a kompletní kabeláží. Výstup se simulací sondy pro řídící jednotku. Není tedy třeba mít sondy dvě.


Konec otevírání kapoty - Corrado

500,- 1pár 

Konce otevírání kapoty které jsou vyrobeny originál  z plastu a oceli. Naše jsou vyrobené z nerezové oceli.


Zesílení ozubeného řemínku kompresoru

1800,-

Široké ozubené řemeničky rozvodu kompresoru. Sílu lze upravit na přání, ale maximální doporučujeme řemínek 19mm. Vyrobeno buď z hliníku nebo pozinkované oceli. Po výměně je potřeba ještě snížit hnací řemenici kompresoru o hodnotu zesílení.


Renovace hřídele kompresoru

2800,- na objednání

Renovovaná hřídel kompresoru broušením, nanesením tvrdochromu a opětovným broušením. Bylo dosaženo menší házivosti než má originál hřídel. Renovace pouze hřídelí první a druhé generace.

Přední pevné uložení motoru
1400,-

Po montáži uložení má motor rychlejší reakci na přidání plynu a nehoupe se po ubrání plynu.
Zvýší se sice chvění do karoserie při volnoběhu, ale za jízdy již není patrné.

Vedení oleje do kompresoru
1350,-

Přívodní hadice G-laderu OEM 052145443

Držák volnoběžného ventilu

300,-

Gumový držák volnoběžného ventilu pro motor G60 ale i ABF atd..


GO/přestavba motoru

GO motoru nebo jeho přestavbu provádíme dle dohody s majitelem, podle jeho požadavků a představ.

Bárt
VW-Modifi
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!