Informační displej

Výroba informačního displeje, který zobrazuje veličiny motoru jako třeba bohatost, teplota spalin, tlak turba, tlak paliva atd.
Veličiny si bude možné vybrat podle přání a snažíme se párovat s originálním senzorem určité veličiny.



2.0 16v turbo

Základem byl motor s kódem ABF se změněným kompresním poměrem (KP) z 10,5:1 na 8,55:1, plněný turbem KKK K24 z AUDI a řízený jednotkou Digifant z motorů G60.
Jednotka Digifant1 (G60) nastavena na motor 2.0 16V ABF, vstřiky 440ccm, tlak paliva 3 Bar, tlak turba max 1,5 Bar, výfuk 63,5mm, omezovač otáček cca 8000


2.0 16v turbo

Motor se stejným základem jako výše, tedy ABF. Použité písty Wiseco se změnou KP na 8,5:1. Ojnice Revtech do 950Nm. Spodní zesílení bloku, spojka Sachs Performance KIT, ARP šrouby hlavy válců a ojnic.

GO a úprava motoru G60

GO motoru probíhalo běžným způsobem, kdy byla vyměněna většina dílů jako ojniční ložiska (tvrzená), pístní kroužky, veškerá těsnění, spojka, vyhonované válce atd. Opracované jsou písty, ojnice, hlava motoru, sání, klapka, odlehčený setrvačník, upravený kompresor. Vzhled zůstal na přání majitele standardní. Instalována výkonová sada od německé firmy Bar-Tek Tuning.

2.0 16v G60 pro Golf Rallye

Motor 16v 9A plněn kompresorem G60, alternátor kvůli klimakompresoru bude upevněn za hlavou motoru stejně tak jako tomu bylo u originál Golf II Limited. Změna kompresního poměru, a celková GO motoru


Bárt
VW-Modifi
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!